Naprawy w wysyłkowe – Serwis Ogólnopolski

W TabletSerwis.com.pl świadczymy usługi serwisowe o zasięgu ogólnopolskim w trybie wysyłkowym. Aby poznać szczegóły oferty, zadzwoń do serwisu:

tel. +48 (81) 463 60 65 lub kom.  +48 537 81 11 00

Oferta serwisu wysyłkowego skierowana jest do Klientów, którzy nie mają możliwości, by osobiście dostarczyć smartfon, tablet czytnik e-booków czy nawigację GPS do naszego serwisu. Dzięki możliwość bezpiecznej wysyłki sprzętu do naprawy, oferta  TabletSerwis.com.pl dostępna jest dla Klientów z całej Polski.

Skorzystanie z serwisu wysyłkowego jest bardzo proste. Wystarczy wydrukować poniższy formularz zgłoszenia, wypełnić go i dołączyć do przesyłki. Zaraz po otrzymaniu urządzenia serwisanci skontaktują się z Tobą telefonicznie i poinformują o dalszej naprawie.

Przed wysłaniem sprzętu :

  • Zadzwoń do naszego serwisu – podamy wówczas szacowane koszty naprawy
  • Pobierz, wydrukuj a następnie wypełnij formularz zgłoszenia (w szczególności Imię, Nazwisko, telefon kontaktowy oraz adres e-mail)
  • Opisz wszystkie objawy awarii
  • Jeśli urządzenie uległo zalaniu, wyjmij z niego baterię i zapakuj ją oddzielnie
  • W każdym przypadku dołącz do urządzenia aktualnie używaną ładowarkę
  • Zapakuj urządzenie w taki sposób, aby nie przemieszczało się w środku podczas transportu, najlepiej w oryginalne pudełko. Sugerujemy również owinąć je kilkoma warstwami folii bąbelkowej.
  • Do wysyłki laptopów warto wybrać firmę kurierską, która umożliwia ubezpieczenie przesyłki. Zapytaj firmę kurierską, czy oferuje taką opcję.

Urządzenie wyślij pod adres:
Centrum Serwisowe Elektroniki Lublin
ul.Gliniana 24
20-616 Lublin
tel. 537 81 11 00

Po otrzymaniu przesyłki nasi serwisanci:

  • wykonają pełną diagnostykę sprzętu,
  • dokładnie wycenią koszty naprawy (najczęściej nie przekraczają one wyceny wstępnej)
  • ustalą termin naprawy.

Sprzęt po naprawie wyślemy do Ciebie przesyłką pobraniową (płatność przy odbiorze) pod adres podany w formularzu zgłoszenia serwisowego. Oznacza to, że za naprawę płacisz w chwili odbioru naprawionego urządzenia od kuriera. Regulamin zleceń wysyłkowych jest taki sam, jak napraw wykonywanych na miejscu – pełną treść regulaminu znajdziesz tutaj.